De små forskelle

lørdag den 14. maj 2011

Status

Der er efterhånden lidt under en måned tilbage af vores jobsøgning i Portugal og jeg mener derfor, at der må være på tide at gøre status over tingene, hvilket gøres i det følgende... Ikke fordi vi mentalt er på vej hjem - der er stadig en masse at opleve inden dét, så det er nærmere en "midtvejsevaluering"!

----

Antal søgte jobs: 31
Antal "fåede" jobs: 0

Antal forvirrede jobkonsulenter på jobcentret: 5 + chefen

Antal nye Facebookvenner: 15 (...dét er da noget der tæller!?!...er dog ikke sikker på jeg ved hvem halvdelen af dem er)

Antal nyindkøbte cykler: 1
...antal cykelture: 1

Antal kindkys: 135.285.373

Antal skønne mennesker hjemmefra, som er kommet på besøg: 4
Antal heraf følgende forspiste maver: 6

Antal nye fætre:

Antal rideture på æsler: 1

Antal kogte kaniner: 1 (...og jeg lover, at jeg aldrig gør det igen Louise!)

Antal storke: svarer til antallet af elmaster x 5 (da hvert par lige nu har fået mindst 3 unger)

Antal "verdens stærkeste mænd" jeg har mødt: 1 (og han bor i Ficalho - selv hans børn siger at han samarbejder med superman og Spiderman)

Antal drukkede kopper sorte små "kaffer": 164
...antal efterfølgende dårlige maver: et par stykker

Antal ureglmæssige portugisiske verber: 1000...hvoraf jeg har kendskab til 3

Antal husmalinger: 1

Antal gaspacho'er (lækker kold suppe): 3

Antal spiste fiskehoveder: 5

Sangriaer: 1 for meget

Antal nye livretter: alt alt for mange

Antal billeder: 1412 sorteret i 14 mapper (-hvem glæder sig til det store 4½ timers lysbilledshow??)

Antal gange de gamle mænd med hat har hilst, når man går forbi dem på torvet: 6349 + moms

Antal solskinsdage: 71

Antal gange jeg har savnet min mor: Mange

Antal gange vi har drømt om bare at rive returbillettern over: 71

1 kommentar:

Louise Skovhus sagde ...

Godt du skåner kaninka for en anden gangs skyld!

Ps. Antal mennesker på Prinsensgade, der savner jer: 2.. Eller nok 3 - Lars gør sikkert også;o)

Knus L.