De små forskelle

onsdag den 23. marts 2011

Jobjagt

I dag har den igen stået på jobsøgning og vi var bl.a. forbi kommunen, hvor vi hang ud lidt og snakkede med en af Chicos veninder som arbejder der. På et tidspunkt tænkte jeg, vi hellere måtte lade være at forstyrre, så de kunne komme tilbage til arbejdet – mest fordi jeg så borgmesteren kom ind. Men hun satte sig bare ovenpå et af skrivebordene og begyndte at sludre med de andre, så ingen grund til at stresse over dét! Vi har købt en kanin, som jeg er lidt spændt på at skulle tilberede og krydre med ting vi fandt på vores vandretur den anden dag. Da jeg åbnede pakken med kaninen så jeg til min store rædsel at dyret stadig havde øjne og det hele… generelt bryder jeg mig ikke om, at min mad ligger og kigger op på mig, men det må jeg vist se at komme over hernede, da der ligger hele fårehoveder og andet godt og holder øje med én fra kølediskene rundt omkring! Men maden er virkelig god hernede og meget af det stammer fra området og så er det rart at vide, at skinken har haft det godt på marken og hverken kød eller andre råvarer er fyldte med sprøjtemidler.

2 kommentarer:

Louise Skovhus sagde ...

CHARLOTTE!! En kanin!?! Tsk!!

Charlotte Lybech Thomsen sagde ...

Sorry - tænkte meget på dig mens det skete... -og på min egen Hefner. Så det var aftensmad med virkelig dårlig samvittighed!