De små forskelle

onsdag den 2. marts 2011

Mens vi venter...

Sidder i skrivende stund på mit kære jobsøgningskursus, hvor jeg på blot 4 uger fra 9-15 skal indvies i kunsten at udforme en ansøgning samt CV. Samtidig er jeg ved at gå ud af mit gode pølseskind af at vente ved min postkasse på et brev, med afgørelsen om, om vi kan smutte til Portugal eller ej.

SÅ en dag i sidste uge fandt jeg intet mindre end 2 kuverter fra a-kassen, som begge blev flået op. Den ene ville bare fortælle at jeg var berettiget til penge herhjemme og den anden fortalte, at de havde modtaget min ansøgning om at komme afsted - samt at der tidligst ville komme svar på denne en uge før afrejsetidspunktet. FEDT - dvs. vi mindst har en hel uge til at få bestilt billetter, opsige diverse ting i dk, rekvirere eu-sygesikring (som er specielt fordi dette ikke blot er alm. rejse) samt sige farvel og tak til alt og alle! Jeg har roo i sindet...føler mig heeeelt afslappet...trækker vejret laaansoooomt!!! - En øvelse der skal gentages nogle gange, hvorefter man er helt indforstået med, at et par dage selvfølgelig er nok til at forberede sig på denne mindre omvæltning i sit liv.

Ingen kommentarer: